Search This Blog

Friday, February 1, 2013

testimoni collagen herbalicious white (CHW)

eeeeeee~~~ malunya nk letak testi sendirik ;p

saya taktau lah ye ini kesan chw ke apa, sebab kebetulan saya tukar produk muka dan guna span khas untuk muka..takde la putih melepak.. hik hik ;p
dan saya amalkan chw untuk kesihatan sebab saya memang sentiasa cantek.. mueheheheheheheheheheheheheh ;p---paling yakin! ;p

saya jenis yang tak make up.. pelembap tak pakai.. sunscreen tak pakai.. cuci muka pon malas2 ;p... yang penting dalam hidup saya ialah toner dan sedikit bedak. lipstik pon takda dalam hidup saya.. cuma pelembap bibir sahaja.. ;p

dapatkan collagen herbalicious white (CHW) rm100/box/12 sachets.
dah habis kotak pertama, baru beli kotak kedua.. habis kotak kedua,. beli kotak ketiga.. so takde la korang rasa terbeban nk bayar ratus2 sekali beli.

yang nk jadi agen, inbox me laju2 ya :)


No comments:

Post a Comment