Search This Blog

Wednesday, November 6, 2013

collagen herbarium u white



Collagen Herbarium u white:
 * Rasa yang sedap 
* Peratus pemutihan lebih tinggi daripada collagen biasa 
* Harga berpatutan
 * Hanya consume satu sachet sehari ( pagi )

 GABUNGAN COLLAGEN,ATAXANTIN,GLUTATION,HERBA,BUAH-BUAHAN DAN CUKA EPAL.
 MENCANTIKKAN KULIT,MENGENYANGKAN,MENGURANGKAN BERAT BADAN.HERBA BERTINDAK UNTUK ANTI KANSER&ANTI RADANG. 
IANYA JUGA UNTUK MENGURANGKAN RASA KETAGIHAN PEROKOK DAN PENCINTA COFFEE.
 FOKUS YG MAKSIMUM KESAN YG LEBIH CEPAT UNTUK MENCANTIKKAN DAN MEMUTIHKAN KULIT DARI DALAM

 rm78/box/12 sacet

Tuesday, November 5, 2013

lelaki tagap harus baca ni, minyak ikat kasih

MALULAH OIIII KALO CEPAT GAME OVER!!
JANGAN BEGITU LELAKI LELAKI SEKALIAN!!
JANGAN MALUKAN DIRI SENDIRI DENGAN ISTERI!!!


-------------------------------
sms MIK65 <nama> dan hantar ke 0143544278

MINYAK IKAT KASIH DIPERBUAT DARIPADA:
- IKAN BELACAK
- LINTAH
- HABBATUS SAUDA
- LADA PAHIT
- PINANG MUDA

sms MIK65 <nama> dan hantar ke 0143544278



KEGUNAAN :
untuk melancarkan peredaran darah di zakar, untuk mengembang dan membesarkan zakar, memberi kekuatan pada zakar untuk keharmonian hubungan, lebih kuat dan tegap dan tahan lama!

cara order:
sms MIK65 <nama> dan hantar ke 0143544278
sms MIK65 <nama> dan hantar ke 0143544278
sms MIK65 <nama> dan hantar ke 0143544278
sms MIK65 <nama> dan hantar ke 0143544278

Friday, October 25, 2013

tanda tanda suami nak mati pucuk

Tanda suami nak mati pucuk
suka tunda malam esuk

Suami yang nak mati pucuk tidak dapat melayari bahtera hingga kepelabuhan, akibat karam ditengah gelombang lautan yang sdang bergelora. Keadaan ini sudah tentu membuat sang isteri terkapai kapai untuk mengapai kepuasan. Untuk menutup kelemahan dan memujuk sang isteri yang kehausan bisanya sang suami meminta tunda pada malam esuk.
Tanda suami nak mati pucuk
mula suka lambat masuk
Tekanan yang dialami oleh sang suami yang nak mati pucuk amat berat. Tekanan yang mereka alami adalah seperti yang dialami mereka yang mati badan sebelah atau strok. Cuma bezanya mereka yang strok mati sebahagian anggota badan dan mereka yang mati pucuk sudah tentu mati di bahagian pucuk yang lama kelamaan jika tidak dirawati akan melarat kebatang tubuhna pula seperti mengalami penyakit kencing manis dan lemah jantung yang kini hebuh di bandar dan kampong. Mati pucuk melibatkan tenaga zahir batin ia itu jiwa raga. Tenaga tubuh badan suami yang nak mati pucuk mula lemah dan perasaannya terganggu. Lantaran itu pemusatannya terhadap tanggungjawab dan perkerjaan mula menurun.Datang lambat berkerja atau lambat masuk adalah diantara tanda suami nak mati pucuk.
Tanda suami nak mati pucuk
mula suka keluar masuk
Resah gelisah dan sesak adalah tekanan jiwa yang dialami oleh suami yang nak mati pucuk. Kematian itu bersangkutan dengan nyawa. Oleh itu mati sebelah badan atau mati pucuk adalah bermakna kehidupan yang dialami tinggal separuh nyawa. Nyawa pula melibatkan nafas. Putus nafas putuslah nyawa. Oleh itu sang suami yang nak mati pucuk nafasnya sesak atau mula semput. Kesesakan nafas mereka boleh dilihat dari kesesakan yang sering mereka lakukan ia itu kehidupannya mula kelam kabut. Sebab itulah kita sering mengalami kesesakan jalan raya kerana diantara puncanya golongan suami yang nak mati pucuk suka keluar masuk bila tak ada kerja.
Tanda suami nak mati pucuk
bau badannya mula busuk

kekotoran adalah punca utama penyakit. Mereka yang nak mati pucuk akan disetai penyakit kencing manis dan lemah jantung. Segala penyaki ini akan melemah dan membebani sistem perkumuhan seperti buah pinggang, pundi kencing, peparu dan sebagainya.
Kekotoran dalam tubuh badan akhirnya menyebabkan badan berbau busuk.
Tanda suami nak mati pucuk
Warna kulit bertompok tompok
Kelain warna kulit yang bertompok tompok pada bahagian tertentu tubuh badan adalah kesan kekotoran yang terdapat dalam tubuh badan di bahagian tersebut. Kelainan warna atau rupa ini adalah berlaku pada zon refleksi sistem pembiakan.
Tanda suami nak mati pucuk
badan berubah rupa bentuk

Tubuh badan suami yang nak mati pucuk akan mengalami perubahan rupa bentuk seperti perut menjadi bulat, ponggong dan anggota kaki yang kian menggecil.
Tanda suami nak mati pucuk
mudah sangat nak merajuk

Kegagalah suami nak mati pucuk memberi nafkah batin kepada sang isteri sering dihantui dengan rasa bersalah dan rendah diri. Oleh itu mereka sangat mudah tersinggung, perasa dan merajuk dengan sang isteri.
Tanda suami nak mati pucuk
sangat mudah patah taruk

Maksud patah taruk adalah mudah tersentap. Suami yang nak mati pucuk sangat sensitif dan tidak boleh silap sikit mulalah buat hal dan marah tak tentu pasal.
Tanda suami nak mati pucuk
setiap hari kena cucuk

Suami yang nak mati pucuk biasanya akan mengalami penyakit kencing manis. Penyakit kencing manis yang tegar perlu memperolehi insulin setiap hari dengan kaedah cucukan atau suntikan.
Tanda suami nak mati pucuk
sudah macam kain buruk.

Maksud kain buruk ialah benda yang sudah tidak boleh dipakai lagi. jika digunakan pun sekadar untuk mengelap kekotoran debu. Muka suami yang nak mati pucuk pun macam kain buruk ia itu kusut masai dan masam pula. Senyumannya tidak seindah dulu lagi kerana hatinya sudah tidak berbunga lagi.

Thursday, July 18, 2013

testimoni sinus soap

ini lah yang kuar dari lubang hidung lepas pakai magic clear sinus soap!
dengan hanya rm28.90, anda boleh bernapas dengan lega!
kurang gatal muka tu!
bernapas pon tak berbau!

inbox laju2 untuk order sinus soap! XD


Wednesday, July 3, 2013

testimoni sinus soap

awal june 2013: "Aku nk hok bulih ilang gatal2 mata n resdung..hok mano 1.. Aku nk suh mok aku try.. Mu bg cara nk byr"

terpaksa pakai sinus je dulu sebab jjc takleh makan, sedang bercuti dari herba lain.
awal julai, alhamdulillah.. dapat result XD
magic clear sinus soap-- rm28.90/bar


Thursday, June 27, 2013

testomoni jpd

she just sharing apa yang dia dapat lepas pakai jpd.
ini kali kedua. kali pertama dulu dia bg gambar.
kenapa dia rasa cepat gairah? sebab, bila kotoran dah takde kat dinding vagina, maka senang lah air mazi turun.. dah takde road blok kan.. lancar je perjalanan ;p
semoga dia cepat2 lekat lepas ni bila salur dah bersih XD


Sunday, June 23, 2013

testimoni melecur kering

masalah: melecur sebab terkena  cecair material.

i advise untuk sapu mv kat tepi2 lecur je dulu sebab risau pesakit terkejut sebab mv ni pedih kalo sapu kat luka tapi cepat kering lah.. kalo u all tahan ok lah.. after few days, memang kering ponnnnnn XD
u all boleh kontek deqlyn farieyza (https://www.facebook.com/deqlyn.farieyza) untuk dapatkan produk2 jsd. fon number ada dalam gambar tu. XD


Saturday, June 22, 2013

testimoni berryna susuk dara

berryna + vit c terdiri dari gabungan 7 makanan sunnah iaitu Buah Tin, Kismis, Gum Arab, Saffron, Madu, Habbatusauda dan Buah Delima.
boleh dimakan seisi kelaurga.
rekomended for kids XD

Thursday, June 20, 2013

testimoni minyak ikat kasih

yes, mik memang kecik. 20 ml je. taaaaaaaaaaaaaaaapi, kesan dia memang mantap!! XD
dah ler boleh guna laki biji. kalo rasa sesak dada, amalkan sapu MIK sambil urut2. lapang dada tu nnt. kalo nk order cepat2 inbox aidawahab !! XD
 
 

testimoni susu banyak dengan clh

ini kesan sampingan je.
amalkan clh, susu badan makin banyak. so ibu2 menyusu, jangan risau untuk makan clh. ia boleh membantu anda untuk sediakan susu yang cukup untuk anak anda XD
clh- rm48/bekas.
 
 

Tuesday, June 18, 2013

testimoni keputihan keluar lepas guna feminin wash susuk dara

sama eh dengan FW lain?
sampai boleh absorb kotoran. putih kehijauan!! cuba bayangkan jika ia masih terperuk kat dalam sana..

kalo nk rasa kelainan FW susuk dara, inbox laju2!! XD


Monday, June 17, 2013

testimoni feminin wash


feedback feminine wash susuk dara.
korang ingat fw JSD sekadar bersihkan anu, hilangkan bau, hilangkan gatal, rawat buasir, rawat keputihan je ke?
korang patut TAHU yang FW jsd juga berupaya untuk mengencangkan otot2 vagina!!
ye, FW juga membantu anda2 yang tak kuat nk kemut tu untuk kemut dengan lebih kuat dan cengkamannya juga makin hebat!!
thats y orang kaitkan kemut dengan kencing kan?
thats y orang kaitkan senaman kegel dengan kencing kan?
dan senaman kegel tu untuk apa? ;p
its LOGIK + SAINS!! XD
orang terkucil tak sah semayang!!
its LOGIK + SAINS + AGAMA!! XD

Saturday, June 15, 2013

testimoni feminine wash susuk dara

fw susuk dara bukan calang2 fw. kalo setaraf fw yang biasa2, bagus saya rekomen u all beli yang biasa2 je. jimat pon jimat kan duit u all ;p
see, selain merawat keputihan, berikan cooling efect, ig juga boleh menaikkan sensitiviti dan juga meyempitkan!
pastikan cara pakai pon betollah. dan saya hanya ajar cara guna lepas u all beli. hanya dalam inbox. i dont publish kat group/page/blog cara pakai yang saya rekomen. its just between me and my customer only! XD


Friday, June 14, 2013

khasiat ubi bit merah (red beet root)

 
Beet Merah yang tumbuh secara semulajadi mempunyai khasiat yang amat bernilai tinggi dari segi kesihatan.Sejak berkurun yang lalu ubi bit/beet merah cukup terkenal sebagai ubat bagi penyakit demam kuning serta beberapa penyakit lain. Manisnya yang semulajadi dan kandungan galian yang terdapat dalam beet Merah dapat dijadikan penawar kesihatan yang berkesan kepada manusia.

Hasil kajian beberapa orang saintis, beet Merah amat sesuai dijadikan makanan tambahan bagi orang yang perihatin terhadap dan berhasrat menjaga kesihatan diri.

Dalam "Encyclopedia of Healting Juice", Dr John Heinerman menyebut, Beet Merah boleh membantu menambahkan darah dan membersihkannya secara semulajadi melalui kandungan galian dan gula natural yang terdapat didalam ubi beet tersebut.

Sebuah artikel bertarikh 27hb. Februari 1996 bertajuk "Issue of cancer" mengatakan Beet Merah baik untuk mencegah berlakunya Kanser (Barah). Pendapat dan pandangan yang sama turut dikemukakan ole Hugo Schulz, seorang ahli Farmasi dari Jerman, melalui hasil kajian akademiknya pada tahun 1964 dan H O Kleine, pakar Kanser dari Jerman, yang membuat kajian pada tahun 1983.

- Mengandungi karbohidrat, protein dan lemak untuk tenaga
- Mengandungi vitamin seperti: A, B1, B2, B6, B12 dan C untuk membina kesihatan tubuh dan kecantikan kulit
- Mengandungi Beta-Carotena dan Karotenoid yang merupakan anti-oksida
- Kaya dengan Kalium, Niasin, Asid Folik, Zink, Magnesium, Fosforus, Kalsium, Sulfur, Fodine, Ferum, Kuprum dan termasuk juga galian yang sukar didapati seperti Rabidum dan Cesium
- Membantu menyerap nutrien-nutrien yang diperlukan
- Membantu buang toksik dalam badan

dan tahukah anda, salah satu bahan dalam collagen delimalicious white ialah ubi bit merah! XD
CDW- rm100/kotak/12 sacet XD
 

testimoni magic seri cahaya soap

hihuhihu~~ XD
muka mulus dan licin dengan cahaya soap!! XD
tangan pon boleh tergelincir kalo pegang.. hik hik ;p
bebas whitehead, bebas blackhead, kurang minyak dan kulit cerah!!! XD
1 bar besar tau untuk muka.. 60g/bar.


Wednesday, June 12, 2013

Keluar angin melalui faraj (kentut vagina)

Penulis: Dr Rosediani Muhammad.
(Pakar Perubatan Keluarga, Kampus Kesihatan Universiti Sains Malaysia, Kubang Kerian, Kelantan)

Keluar angin melalui faraj (kentut vagina)
http://2.bp.blogspot.com/-bJAHa1e5pa4/UNhFzIdtWbI/AAAAAAAAAn4/OrZ3nlIsaG4/s1600/kentut2.png

Pengenalan

Perbahasan mengenai keluarnya angin melalui faraj atau vagina atau qubul ada disentuh oleh ulama. Mengikut kaedah saintifik, vagina adalah tiub yang berotot dan berdinding membran sepanjang 7 hingga 9 cm yang menghubungkan pangkal rahim ke bukaan faraj. Bukaan faraj ini dikawal oleh beberapa otot kemut sama seperti otot yang mengelilingi bukaan dubur dan salur kencing. Dalam keadaan biasa, tiub ini berada dalam keadaan tertutup, dindingnya kempis menyentuh antara satu sama lain dan tidak mengeluarkan sebarang angin. Ini adalah kerana bakteria yang berada di sel-sel lapisan dalam vagina hanya bertindak balas mengeluarkan asid laktik untuk menjadikan faraj berasid, lembab dan membantu mengelakkan jangkitan kuman pada permukaannya.

Keadaan ini berbeza dengan situasi yang berlaku pada usus besar yang mana bakteria dalam usus besar bertindakbalas mengeluarkan gas yang dikenali sebagai kentut. Maka dalam keadaan normal, vagina sepatutnya tidak mengeluarkan sebarang angin melainkan sekiranya seseorang wanita itu mengalami masalah fistula (lubang penyambung) antara rektum (usus besar) dengan vagina akibat pembedahan antara usus dan faraj. Keadaan ini menyebabkan angin dari usus besar masuk ke dalam faraj.

Kebanyakan wanita sebenarnya mengalami masalah keluar masuk angin di antara kelopak besar labia (labia majora), angin ini berkumpul di celah ruang yang terbentuk antara kelopak dan faraj.  Fenomena ini sering disalah anggap sebagai angin yang keluar dari bukaan faraj.  Lebih memburukkan keadaan apabila wanita berkenaan mengangkat hadas iaitu membasuh bahagian kemaluan mereka.  Air yang terperangkap di celah kelopak-kelopak besar labia, menyebabkan pergerakan angin keluar masuk melalui kelopak-kelopak labia ini lebih ketara dirasai semasa pergerakan solat, yang akhirnya turut mengeluarkan bunyi dan rasa keluar angin seperti kentut.  Lebih menyulitkan lagi bukaan faraj tidak mempunyai deria rasa yang sensitif seperti bukaan dubur hingga membolehkan kita dapat merasai keluarnya angin dari bukaan faraj secara yakin.

Namun begitu, keluar masuk angin di vagina berkemungkinan berlaku kepada wanita yang mengalami kelemahan pada otot-otot kemut seperti wanita yang telah melahirkan ramai anak, mengalami masalah jatuh peranakan dan juga tidak dapat mengawal kencing (kencing dedas) Bagi memastikan bahawa angin yang keluar masuk itu bukan dari vagina, wanita disarankan berdehem selepas membuang air sebagaimana dianjurkan Rasulullah bagi orang yang mengalami masalah kencing dedas, mengelap kering bahagian sulit selepas berhadas kecil, atau melakukan ujian dengan meletakkan tisu di antara kelopak ini (bukan menyumbat faraj). Sekiranya angin sudah tidak kedengaran lagi, maka sahlah ia berasal dari masalah ini, jika dia terus menerus berlaku, maka wanita perlu mengakui besar kemungkinan angin itu berasal dari faraj. 

Wanita berkenaan disarankan untuk mempraktikkan senanam kemut untuk menguatkan semula otot-otot kemut bagi menutup kemas bukaan faraj.

Hukum dan implikasinya
Hukum wanita yang mengeluarkan angin / kentut melalui faraj (qubul) dan juga dubur adalah batal wuduknya berdasarkan dalil berikut,

عَنْ َعبَّادِ بْنِ تَمِيْمٍ عَنِ النَّبِىِّ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ قَالَ : لاَ يَنْصَرِفْ حَتَّى يَسْمَعَ صَوْتاً أَوْ يَجِدَ رِيْحاً

‘Abbad bin Tamim melaporkan daripada Nabi s.a.w yang berkata, “Jangan seseorang berpaling iaitu meninggalkan solat sehingga ia mendengar bunyi kentutnya atau tercium baunya”.
Hadis direkodkan oleh Muslim dan Bukhari.

Berdasarkan hadis di atas, secara jelas Rasulullah memberitahu bahawa keluar angin boleh membatalkan solat. Oleh sebab itu, wanita yang mengalami masalah angin pada faraj disarankan mengambil langkah-langkah berikut;
1. Berdehem selepas membuang air kecil.
2. Membasuh kemaluan dengan sempurna.
3. Mengelap faraj sehingga kering dan menutupi ruang kemaluan dengan tisu, kain atau menutupi ruang dengan rapat menggunakan tuala pelekat yang nipis dan bersih.
4. Kemudian memakai seluar dalam yang kemas agar udara tidak boleh keluar masuk sebelum berwuduk dan menunaikan solat.

Sikap berhati-hati dalam menunaikan ibadah solat amat penting agar solat sah dan diterima Allah. – Editor.

psst- jika nk tahu rawatan kentut vagina menggunakan produk JSD, pls inbox kat FB. tq XD

testimoni pakai mv bawah nenen

mv sangat superb untuk masalah melecet, luka2 kecil, gatal, ruam, keputihan, bau badan, ketiak hitam, daki2 dll. fuhh~~ banyak!!
tak sangat padan dengan sepeket kecik macam tu~~
berbaloi2~~ XD

Tuesday, June 11, 2013

testimoni ibu bersalin

testi ibu bersalin, lepas pantang.
darah nifas still ada uuuuuuuuuuu~~~
kotoran berkeping kuar uuu~~~
dengan mv je pon ;p
jjc sangat2 direkomen makan oleh ibu2 lepas bersalin. jjc ialah jamu khas untuk ibu bersalin/gugur. khasiat dalam jjc akan mempercepatkan penyembuhan luka2 dalaman, banyakkn susu, buang angin, elak sejuk, lancarkan darah, haluskan kulit.



testimoni buasir

tadaaaa~~~ testimoni buasir....;p
buasir pon takut nk naik balik oooooo~~
kecut2 pastu hilang terus~~~~ ;p
untuk lelaki, pakai MV sahaja.
untuk perempuan, pakai FW dan MV

testimoni cyst 2.3cm

testimoni pengidap cyst.
dari gaya dia bercerita pasal simptom period dia saya dah dapat agak dia ada cyst. and yes, memang ada. no wonder kalo akan rasa sengugut gila, muntah2, loya dll. dengan clh pon tak jalan, still sengugut.. so saya minta dia makan jpd 1 biji sehari. berketol2 darah beku kuar.
haram insert JPD bg yang belom kawen.
saiz cyst 2.3 cm. doktor nk tggu 5cm baru nk buang.
juling ke mata korang sebab saya nk juga masukkan icon kucing tu.. kah kah ;p


Monday, June 10, 2013

testimoni parut hilang

korang kalo tengok nama sabun ni mesti ingat sabun slimming semata2 kan?
no no no no ;p
magic bodyslim soap banyak kegunaannya.. antaranya:
- kurangkan strech mark
- kurangkan hitam di ketiak, leher, celah kangkang dll
- pudarkan parut
-kurangkan bau badan
- haluskan kulit. boleh scrub2 gitu
- kurangkan hitam kat buku lali <--serius!!
- maaaaaaaaaaanyak lagi! XD
boleh digunakan seisi keluarga. kalo baby dan budak2, amik buih je. XD


testi JPD

anak 6 orang atau 7 orang <--- lupa ;p
mula2 pakai JPD, kejap je kuncup pastu terbuka balik ;p
kali ketiga pakai, kotoran pon xda dah.. XD
pastu lebih intim ;p
saya ulang, anak dah 6 orang atau 7 orang! XD


Sunday, June 9, 2013

testimoni senggugut

korang selalu senggugut? amalkan pakai feminin wash JSD!! XD
sebagusnya amalkan juga CLH supaya darah lebih lancar. clh mampu buang angin, melwas, kurang penat. naikkan napsu, buat lebih bertenaga dll. bila darah lancar, kulit akan sihat. ada yang hanya makan clh, kulit nampak pinkish!! XD


testi feminine wash susuk dara

penangan feminin wash susuk dara!! ;p
xmau dah feminin lain ;p
thats y i cakap, u all takkan percaya hinggalah u all cuba ;p
fw- rm48. sangat syokk!! sejuk!!! ;p
dan kesan2 nya ialah..................... ;p
pakai dan bgtau saya lepas pakai ;p


testi masker vagina (MV)

seeee~~~
dia pakai magic powder susuk dara aka masker vagina!! hanya rm25!! XD
kotoran2 lama boleh kuar~~~ ;p


Saturday, June 8, 2013

testimoni kotoran dari salur wanita

tingukkkkkkkkkkkkk~~
apa yang kuar tu~~~~ ;p
takda keputihan~~~~ ;p
jika berani simpan kotoran, simpan saki baki air mani, simpan saki baki darah haid, simpan saki baki darah nifas kat salur vagina, jangan berani pakai jpd. nnt terkeluar semua ;p
rugi u all takda simpanan nanti ;p


Thursday, June 6, 2013

testimoni jamu pengantin dara (JPD)

apa perasaan korang ?
bau dah takde..
sengugut pon takde..
malah sempit pulak tu ;p




Mengenali Warna Keputihan Wanita

Tanda-tanda penyakit akibat daripada keputihan boleh diamati menerusi ciri dan warna lelehan yang keluar apabila keputihan berlaku. Namun, perlu anda ketahui bahawa tidak semua lelehan yang keluar itu merupakan tanda penyakit.


http://drzubaidi.com/blog/wp-content/uploads/2013/01/SERVI.jpg 
http://assets.babycenter.com/ims/2011/05may/cervical-mucus-sticky-cm.jpg 
http://chacaraparaisopirenopolis.com.br/gallery/cervix-fluid-during-pregnancy-714.jpg
 Dalam kebanyakan kes, masalah keputihan yang kerap berlaku kepada para wanita adalah disebabkan oleh kulat. Ini termasuklah wanita hamil. Namun, apabila masalah menjadi lebih kronik, pemeriksaan perlu dilakukan kerana dikhuatiri ia mempunyai kaitan dengan masalah kencing manis ketika hamil. Bagi wanita yang tidak hamil, keputihan lazimnya berlaku sewaktu stres ataupun ketika imuniti tubuh menjadi lemah.
1. Jernih Sekiranya, lelehan yang dialami berwarna jernih dan banyak lendir tetapi tidak berbau, anda tidak perlu risau. Keadaan ini merupakan sesuatu yang normal. Lazimnya, lelehan daripada warna seperti ini akan keluar dua minggu menjelang haid, sekitar waktu sebur atau apabila hormon estrogen berlebihan mahupun stres. malah, keputihan seperti ini turut sering dialami oleh kebanyakan wanita hamil.

2. Putih Lain pula halnya jika lelehan yang keluar berwarna putih, berair dan berbau busuk. malah, jika kegatalan di sekitar kemaluan dialami dan disertai dengan rasa sakit ketika membuang air kecil maka kemungkinan besar anda menderita jangkitan yang disebabkan oleh sejenis kulat dikenali sebagai candida albicans. Kulat ini sememangnya paling sering hinggap di bahagian intim wanita.

3. Putih Pekat Sekiranya lelehan yang keluar kelihatan seperti susu pekat, melekit, sangat banyak dengan bau yang tidak begitu menyenangkan, berkemungkinan berlaku radang pada serviks dan vagina. Dalam keadaan tertentu terutamanya ketika keadaan menjadi lebih teruk, rupa lelehan itu akan kelihatan seperti tairu. Untuk makluman anda, masalah ini sebenarnya turut berpunca daripada jangkitan candida albicans.

4. Coklat Lelehan yang berwarna coklat, berair, sangat banyak dan lembap merupakan petanda anda mengalami masalah gangguan pembuluh darah pada serviks atau endometriosis. Warna coklat tersebut timbul akibat perdarahan seperti keguguran, haid tidak teratur ataupun darah segar yang apabila kering bertukar warna menjadi coklat.

5. Merah muda Bagi anda yang mungkin mengalami lelehan yang berwarna merah muda, cair, sangat banyak tetapi tidak berbau maka berkemungkinan berlaku jangkitan bakteria yang tidak khusus. Biasanya keputihan ini terjadi setelah melahirkan. Selain daripada itu, ia juga mungkin haid, pendarahan di pangkal rahim, faraj atau dalam rahim. Antara lain, gejala ini turut timbul saat anda mengalami masalah hormon estrogen berlebihan.

Wednesday, June 5, 2013

COLLAGEN DELIMALICIOUS WHITE

COLLAGEN BARU DRI JSD YG TELAH DIUPGRADE....
dengan rasa yang lebih sedap n effect slimming dgn lebih kuat iaitu nenas, delima utk mcantikkan kulit

~~COLLAGEN DELIMALICIOUS WHITE with ASTAXANTHIN
RM100/12SACHET.
~merawat/memutih/meremajakan kulit~
~memulihkan kulit kusam
~mengecutkan jerawat
~kulit berseri dan gebu
~merawat dalaman
~mengecutkan rahi
~power~ketat~montok
~bagus untuk sendi~
~lingkaran gelap bawah mata
~liang pori terbuka

UNTUK : LELAKI & WANITA / TAK KIRA UMUR
KECUALI YG SEDANG MENGANDUNG (amaran keras)

CARA MAKAN: 1 SACHET SEBELUM TIDO
UNTUK KESAN MAKSIMA 2SACHET SBLM TIDO
RM100/12SACHET.

Tuesday, June 4, 2013

testimoni masker vagina (MV)

dia hanya pakai MV. saya ulang, MV! XD
yes, MV juga mampu untuk tarik kotoran2 kat salur.
but untuk wanita berkahwin dan ada masalah, lebih2 lagi dah lama kawen, pernah beranak, period tak teratur, darah skit, sukar hamil, anda disarankan pakai JPD.
u all boleh kontek one of my agen, Carol Lynn. (https://www.facebook.com/carol.geologist)
tq XD


Monday, June 3, 2013

testimoni magic bodyslim soap (SS)

ni dia testi magic bodyslim soap.
jangan korang salah paham dia duk pakai ss kat muka pulak ya. tapi berat dia turun lepas guna SS!! XD
u all boleh cari Hawa Alias (https://www.facebook.com/hawa.solehah) untuk dapatkan produk2 JSD di negeri sembilan dan kawasan sekitar XD
pantas sebelum licinssss XD

Friday, May 31, 2013

top secret jana 5 angka dengan JSD

the super duper toppest biggest secret untuk jana pendapatan hinnga 5 angka ialah............

DAFTARKAN DIRI SEBAGAI AGEN JSD!!! XD




ini lah SECRET TERBESAR saya!! XD

jika u all cakap bagai nk rak tapi jika BUKAN agen JSD pon tak guna. i started dengan agen, dengan rm100++.
modal seterusnya rm0!!
ya, rm0!!

kenapa rm0?  pergi tanya pengedar/stokis masing2. ;p
jangan menyesal sebab tak mendaftar dengan saya sebelum korang kenal saya. XD
yang dah kenal saya tapi buat keputusan untuk mendaftar dengan pengedar lain, saya tak rugi apa2 ;p

sekian, terima kasih..

pssst- tips lain saya akan kongsikan dari masa ke semasa XD

Monday, May 27, 2013

testimoni bisul di punggung

cuba pergi pegang punggul u all, licin ke tak licin ;p kalo ada rasa biji2, cepat2 tonyoh dengan SS. boleh mulus u olls~~~ scrub2 gitu.. licin berseri ;p jerawat/bisul pon boleh cepat surut kalo sapu fw, mv kat situ.. try jer.. tak try tak tahu kan.. ;p

tertimoni masker vagina (MV)

dia cakap pakai mv ketiak tak berbau~~~ malah nampak putih~~~~ dia yang cakap, bukan aidawahab yang cakap ;p

Friday, May 24, 2013

testimoni slimming set susuk dara

betol dia cakap~~~ SS memang best!! sental2 scrub2 kat badan.. mulus u ollss~~~
HL pulak sangat nyaman jika korang selalu duk tempat sejuk. kekadang saya sendiri tak tahan sejuk pagi.. so sapu HL kat tapak kaki. pukul 11, pukul 12 tgh hari pon still ada rasa lagi. sampai mlm pon ada. sekali pakai je pon..
ss rm36, hl rm48.
yang nk mulus, inbox laju2. ss sangat laju!! XD


Saturday, May 18, 2013

testimoni coklat love habibi (CLH)

korang yang ada masalah sengugut, amalkan makan coklat love habibi (CLH). takyah menari bagai semata2 nk hilangkan sengugut tu.. lega ok. darah pon banyak kuar... tido pon nyenyak.. kerja pon tak tertanggu... kalo tak senggugut, mood pon tak swing.. kan kan kan? ;p.
u all boleh kontek SHa Ida at 0173202254 untuk dapatkan produk2 jsd. pantas pantas! stok sentiasa laju~~~ lewat order sikit kompom melepas!! XD
sapa2 padam nombor fon, i babab nnt ;p


Friday, May 17, 2013

testimoni jamu aku dara (JAD)

makan jamu aku dara (JAD) berketol2 kotoran keluar ok.. sampai takut si hamba ini.. bila i dah explain kat dia baru lega... no wonder la dia pon susah nk stim, pasal kotoran bertempak kat salur.. ni claim keputihan biasa2 je ni.. lepas makan JAD baru dia tau betapa luar biasanya keputihan dia. u all tak cuba, u all tak tahu.. ;p sampai spender pon kena beli baru.. cuba bayangkan betapa teroknya keadaan tu... dan jika kotoran bertempek kat salur vagina, makin lama makin tebal, makin mengeras, apa kemungkian yang akan berlaku? bayangkan~~~~ bayangkan~~~ saya bukan nk takutkan ye, tapi realiti. penyakit no 1 yang menyerang wanita malaysia.
 




testimoni deep heat lotion (HL)

heat lotion bukan alang2 lotion tau~~~ penangannya boleh boleh orang menari2!! haha! panas ok!! sebab tu u all hanya perlu pakai sikit je.. panasnya tahan lama... sangat bagus untuk masalah angin, sengugut, sakit tumit, untuk ahli sukan, ibu mengandung dan berpantang. lelaki dan perempuan boleh pakai... igt ye, sapu sikit je~~
yang duk sandakan/jb boleh kontek Sabah Moy (Iyna) untuk dapatkan produk2 jsd!! pantas inbox!! XD


Saturday, May 11, 2013

testimoni minyak ikat kasih (MIK)

"Salam semua,
Umi saya mengalami ‘Osteoarthritis’ (penyakit yg melibatkan join) dkt jari dia, sila google utk info lbh lanjut. Sendi jari sentiasa tegang dan sakit. Amat sukar utk menggenggam, tidak selesa n amat sukar utk melakukn tugas harian sbg seorg isteri n ibu. Apa ptt sy suggest umi saya? Mohon jika anda ada pengalaman / pendapat utk penyakit umi sy ni sila share di sini ya. Terima kasih."

beberapa hari lepas tu, Syarifah Syed (https://www.facebook.com/syarifah.syed.18) inbox saya lepas dia try urut tangan ummi dia dengan minyak ikat kasih (MIK).. alhamdulillah... berkesan!! so all jangan duk ingat MIk untuk bebed dan nenen je... banyak kegunaan lain... yang ada gout, cuba u all urut dengan MIK ni.. mudah-mudahan lebih baik dari sebelum ni.. nak order, boleh kontek syarifah. minta nom fon dengan dia ya. boleh COD kalo duk dekat2.. kalo jauh, pakai pos laju.


Wednesday, May 8, 2013

testimoni maker vagina (MV)

selasa pagi, 30 april: "AsSalam... kak aida, missV rasa mcm itchy lps bbrp hari shave. Baru mau tumbuh balik kot... haha tp sblm ni x prnh la pla mcmni. X brani mau garu kuat2 takut luka, Lps 2 ada kluar lendir putih lg. Skg ni rasa x slesa sgt2. Huhu."

selasa malam: dia datang amik MV.

khamis petang, 2 may- dia inbox seperti dalam print screen.

mv- rm25 only. hanya untuk yang memerlukan.


testimoni pengguna produk jamu susuk dara