Search This Blog

Loading...

Wednesday, November 6, 2013

collagen herbarium u white



Collagen Herbarium u white:
 * Rasa yang sedap 
* Peratus pemutihan lebih tinggi daripada collagen biasa 
* Harga berpatutan
 * Hanya consume satu sachet sehari ( pagi )

 GABUNGAN COLLAGEN,ATAXANTIN,GLUTATION,HERBA,BUAH-BUAHAN DAN CUKA EPAL.
 MENCANTIKKAN KULIT,MENGENYANGKAN,MENGURANGKAN BERAT BADAN.HERBA BERTINDAK UNTUK ANTI KANSER&ANTI RADANG. 
IANYA JUGA UNTUK MENGURANGKAN RASA KETAGIHAN PEROKOK DAN PENCINTA COFFEE.
 FOKUS YG MAKSIMUM KESAN YG LEBIH CEPAT UNTUK MENCANTIKKAN DAN MEMUTIHKAN KULIT DARI DALAM

 rm78/box/12 sacet

Tuesday, November 5, 2013

lelaki tagap harus baca ni, minyak ikat kasih

MALULAH OIIII KALO CEPAT GAME OVER!!
JANGAN BEGITU LELAKI LELAKI SEKALIAN!!
JANGAN MALUKAN DIRI SENDIRI DENGAN ISTERI!!!


-------------------------------
sms MIK65 <nama> dan hantar ke 0143544278

MINYAK IKAT KASIH DIPERBUAT DARIPADA:
- IKAN BELACAK
- LINTAH
- HABBATUS SAUDA
- LADA PAHIT
- PINANG MUDA

sms MIK65 <nama> dan hantar ke 0143544278



KEGUNAAN :
untuk melancarkan peredaran darah di zakar, untuk mengembang dan membesarkan zakar, memberi kekuatan pada zakar untuk keharmonian hubungan, lebih kuat dan tegap dan tahan lama!

cara order:
sms MIK65 <nama> dan hantar ke 0143544278
sms MIK65 <nama> dan hantar ke 0143544278
sms MIK65 <nama> dan hantar ke 0143544278
sms MIK65 <nama> dan hantar ke 0143544278

Friday, October 25, 2013

tanda tanda suami nak mati pucuk

Tanda suami nak mati pucuk
suka tunda malam esuk

Suami yang nak mati pucuk tidak dapat melayari bahtera hingga kepelabuhan, akibat karam ditengah gelombang lautan yang sdang bergelora. Keadaan ini sudah tentu membuat sang isteri terkapai kapai untuk mengapai kepuasan. Untuk menutup kelemahan dan memujuk sang isteri yang kehausan bisanya sang suami meminta tunda pada malam esuk.
Tanda suami nak mati pucuk
mula suka lambat masuk
Tekanan yang dialami oleh sang suami yang nak mati pucuk amat berat. Tekanan yang mereka alami adalah seperti yang dialami mereka yang mati badan sebelah atau strok. Cuma bezanya mereka yang strok mati sebahagian anggota badan dan mereka yang mati pucuk sudah tentu mati di bahagian pucuk yang lama kelamaan jika tidak dirawati akan melarat kebatang tubuhna pula seperti mengalami penyakit kencing manis dan lemah jantung yang kini hebuh di bandar dan kampong. Mati pucuk melibatkan tenaga zahir batin ia itu jiwa raga. Tenaga tubuh badan suami yang nak mati pucuk mula lemah dan perasaannya terganggu. Lantaran itu pemusatannya terhadap tanggungjawab dan perkerjaan mula menurun.Datang lambat berkerja atau lambat masuk adalah diantara tanda suami nak mati pucuk.
Tanda suami nak mati pucuk
mula suka keluar masuk
Resah gelisah dan sesak adalah tekanan jiwa yang dialami oleh suami yang nak mati pucuk. Kematian itu bersangkutan dengan nyawa. Oleh itu mati sebelah badan atau mati pucuk adalah bermakna kehidupan yang dialami tinggal separuh nyawa. Nyawa pula melibatkan nafas. Putus nafas putuslah nyawa. Oleh itu sang suami yang nak mati pucuk nafasnya sesak atau mula semput. Kesesakan nafas mereka boleh dilihat dari kesesakan yang sering mereka lakukan ia itu kehidupannya mula kelam kabut. Sebab itulah kita sering mengalami kesesakan jalan raya kerana diantara puncanya golongan suami yang nak mati pucuk suka keluar masuk bila tak ada kerja.
Tanda suami nak mati pucuk
bau badannya mula busuk

kekotoran adalah punca utama penyakit. Mereka yang nak mati pucuk akan disetai penyakit kencing manis dan lemah jantung. Segala penyaki ini akan melemah dan membebani sistem perkumuhan seperti buah pinggang, pundi kencing, peparu dan sebagainya.
Kekotoran dalam tubuh badan akhirnya menyebabkan badan berbau busuk.
Tanda suami nak mati pucuk
Warna kulit bertompok tompok
Kelain warna kulit yang bertompok tompok pada bahagian tertentu tubuh badan adalah kesan kekotoran yang terdapat dalam tubuh badan di bahagian tersebut. Kelainan warna atau rupa ini adalah berlaku pada zon refleksi sistem pembiakan.
Tanda suami nak mati pucuk
badan berubah rupa bentuk

Tubuh badan suami yang nak mati pucuk akan mengalami perubahan rupa bentuk seperti perut menjadi bulat, ponggong dan anggota kaki yang kian menggecil.
Tanda suami nak mati pucuk
mudah sangat nak merajuk

Kegagalah suami nak mati pucuk memberi nafkah batin kepada sang isteri sering dihantui dengan rasa bersalah dan rendah diri. Oleh itu mereka sangat mudah tersinggung, perasa dan merajuk dengan sang isteri.
Tanda suami nak mati pucuk
sangat mudah patah taruk

Maksud patah taruk adalah mudah tersentap. Suami yang nak mati pucuk sangat sensitif dan tidak boleh silap sikit mulalah buat hal dan marah tak tentu pasal.
Tanda suami nak mati pucuk
setiap hari kena cucuk

Suami yang nak mati pucuk biasanya akan mengalami penyakit kencing manis. Penyakit kencing manis yang tegar perlu memperolehi insulin setiap hari dengan kaedah cucukan atau suntikan.
Tanda suami nak mati pucuk
sudah macam kain buruk.

Maksud kain buruk ialah benda yang sudah tidak boleh dipakai lagi. jika digunakan pun sekadar untuk mengelap kekotoran debu. Muka suami yang nak mati pucuk pun macam kain buruk ia itu kusut masai dan masam pula. Senyumannya tidak seindah dulu lagi kerana hatinya sudah tidak berbunga lagi.

Thursday, July 18, 2013

testimoni sinus soap

ini lah yang kuar dari lubang hidung lepas pakai magic clear sinus soap!
dengan hanya rm28.90, anda boleh bernapas dengan lega!
kurang gatal muka tu!
bernapas pon tak berbau!

inbox laju2 untuk order sinus soap! XD


Wednesday, July 3, 2013

testimoni sinus soap

awal june 2013: "Aku nk hok bulih ilang gatal2 mata n resdung..hok mano 1.. Aku nk suh mok aku try.. Mu bg cara nk byr"

terpaksa pakai sinus je dulu sebab jjc takleh makan, sedang bercuti dari herba lain.
awal julai, alhamdulillah.. dapat result XD
magic clear sinus soap-- rm28.90/bar


Thursday, June 27, 2013

testomoni jpd

she just sharing apa yang dia dapat lepas pakai jpd.
ini kali kedua. kali pertama dulu dia bg gambar.
kenapa dia rasa cepat gairah? sebab, bila kotoran dah takde kat dinding vagina, maka senang lah air mazi turun.. dah takde road blok kan.. lancar je perjalanan ;p
semoga dia cepat2 lekat lepas ni bila salur dah bersih XD


Sunday, June 23, 2013

testimoni melecur kering

masalah: melecur sebab terkena  cecair material.

i advise untuk sapu mv kat tepi2 lecur je dulu sebab risau pesakit terkejut sebab mv ni pedih kalo sapu kat luka tapi cepat kering lah.. kalo u all tahan ok lah.. after few days, memang kering ponnnnnn XD
u all boleh kontek deqlyn farieyza (https://www.facebook.com/deqlyn.farieyza) untuk dapatkan produk2 jsd. fon number ada dalam gambar tu. XD